FAQ
1. Czy nasze produkty są oryginalne? Tak, wszystkie nasze produkty są przez nas starannie sprawdzane pod kątem oryginalności.
2. Czy ubrania są używane? Tak, wszystkie nasze produkty pochodzą z drugiej ręki i mogą posiadać ślady użytkowania.
3. Kiedy można spodziewać się nowej dostawy? Dostawy pojawiają się na naszej stronie 3 razy w tygodniu – w poniedziałki, środy i piątki
4. Czy jest możliwość paczki za pobraniem? Na obecna chwile nie ma takiej możliwości, jedyną opcją jest płatność z góry
5. Ile trwa dostarczenie przesyłki? Od 2 do 5 dni roboczych
6. Jakie są koszty dostawy? Oferujemy darmową dostawę na każde zamówienie
7. Co jeśli nie otrzymałem/am potwierdzenia zamówienia na skrzynkę mailowa? W takim wypadku prosimy o jak najszybszy kontakt z nami przez maila – anulavintage@gmail.com lub przez naszego instagrama Anula Vintage
8. Co jeśli chce zwrócić otrzymany przedmiot? Zgodnie z prawem konsumenta każdy kupujący ma prawo do zwrotu w przeciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. Dodatkowo prosilibyśmy o informacje o zwrocie droga mailowa – anulavintage@gmail.com
9. Czy przedmioty są odświeżane przed wysyłką do kupującego? Tak, biorąc pod uwagę, że nasze ubrania pochodzą z drugiej ręki, dokładamy wszelkich starań aby ubrania zostały odpowiednio odświeżone i wyprane przed wysyłka.